٢٠٠٨-١٠-١٦

مش لاقية مكان تاني!!
هاطق
انا اتخدعت للمرة البليووووون يا بشر!
في حاجة غلط في الحياة !



هناك ٣ تعليقات:

no2ta f kobaya يقول...

أبدا ..
مافيش حاجة اسمها في حاجة غلط في الحياة ..
ممكن يكون فيه حاجة غلط فينا احنا ..
احنا اللي بنحرك الحياة علي كيفنا ..
و ياصبات يا خابت ..

ده حسب احنا ..

"نلوم زماننا و العيب فينا و مالزمانانا عيب سوانا "..

الحياة حلوة اوي الحمدلله بس نعيشها صح : )

رانيا منصور يقول...

ممممممم

بس ماينفعش ننكر ان في ناس وحشة بجد!
انا مش باقول في
انا اول حد باقول مفيش
بس جاية اعلم نفسي الادب واقول لللللللأ !!
في
في
في
للأسف في!

الحياة حلوة..

للي يفهمها :)

لو مافهمهاش؟؟؟ :))

كلمتك ال امبارح بالنهار ماكنتيش ات هوم!

no2ta f kobaya يقول...

ربنا جعل في النفس فجورها و تقواها ..

..


و انا كلمتك يومها بالليل مكنتش في الهوم برضه ..
معلش بجد انا دايما برجع متأخر أصلا ..

: )